Instytut Kształceni Eko-Tur Doradztwo Prawne Eko-Tur Baza Nauczycieli Edurada PrimoPsyche Wydawnictwo

Zapisz się

Warunkiem uczestnictwa jest jak najszybsze przesłanie karty zgłoszenia. Poniższy formularz poprowadzi Cię krok po kroku przez proces rejestracji na szkolenie.

Zapisz się na szkolenie

Wprowadź dane potrzebne do rejestracji osób
i potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu.


Wpisz koniecznie nr telefonu komórkowego,
na który przed szkoleniem przyślemy SMS-em potwierdzenie czasu i miejsca szkolenia

Dalej Anuluj

Podsumowanie wprowadzonych danych.

Zapisz się Cofnij
Najczęściej wybierane pozycje

Online: Awans zawodowy w okresie nauczania zdalnego-EDYCJA V

Kategoria: Szkolenie online dla dyrektorów i nauczycieli


Opis szkolenia


Od 12 marca szkoły i placówki funkcjonują w nowej rzeczywistości – bez obecności uczniów i nauczycieli w szkole.  Szkoły prowadzą zdalne nauczanie organizowane zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 20 marca  2020 r. (Dz.U. poz.493).
Rok szkolny trwa nadal i nadal obowiązują zasady dotyczące awansu zawodowego nauczycieli.
Proponowane webinarium wspomoże Państwa w tym obszarze dostarczając informacji na temat jak realizować plan rozwoju zawodowego, jak spełnić wymagania konieczne do uzyskania kolejnego szczebla awansu zawodowego, jak zorganizować posiedzenie komisji kwalifikacyjnej dla nauczycieli stażystów.

Korzyści ze szkolenia


1. - przypomnienie procedury awansu zawodowego,
2. - szczegółowe omówienie aktualnych przepisów prawa dotyczących awansu zawodowego,
3. - wskazanie konkretnych sposobów ich realizacji w czasie nauczania zdalnego.

Program szkolenia


  1. Podstawy prawne awansu zawodowego nauczycieli:
  • rozdział 3a (awans zawodowy nauczycieli) ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.2215),
  • rozporządzenie MEN z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. poz.1574).
  1. Procedura awansu zawodowego w okresie nauczania zdalnego:
  • prowadzenie lekcji „w obecności” dyrektora,
  • prowadzenie lekcji „w obecności” opiekuna stażu; „obserwowanie” lekcji prowadzonych przez opiekuna stażu,
  • tworzenie projektu oceny dorobku zawodowego,
  • obieg dokumentów pomiędzy zainteresowanymi,
  • praca komisji kwalifikacyjnej powołanej przez dyrektora szkoły.

Wykładowca


Bogdan Żerkowski – edukator Instytutu Kształcenia Eko-Tur, ekspert w zakresie administracji, nadzoru pedagogicznego i zarządzania oświatą oraz informatyki, edukator instytutu, wcześniej st. wizytator Wydziału Strategii Nadzoru Pedagogicznego KO w Warszawie, wieloletni dyrektor Zespołu Szkół, odznaczony Medalem Komisji Edukacji Narodowej. Od lat współpracuje z kadrą oświatową na poziomie opracowywania i realizacji szkoleń.

Dodatkowe informacje

W koszty szkolenia wliczone są: certyfikat Instytutu Kształcenia Eko-Tur,  gotowe wzory dokumentów oraz materiały omawiane podczas szkolenia dostępne online na www.edurada.pl a także półroczne bezpłatne porady prawne

Po szkoleniu otrzymacie Państwo elektroniczny certyfikat ukończenia szkolenia oraz elektroniczną fakturę,  wyślemy je Państwu na adres mailowy podany w zgłoszeniu.


Szkolenie odbędzie się w godz.10.00-13.00


PROSIMY O PODAWANIE W ZGŁOSZENIACH PRYWATNYCH ADRESÓW MAILOWYCH W CELU REJESTRACJI DO ZAJĘĆ

Link do webinaru otrzymasz dzień przed szkolenie

Przed rozpoczęciem webinaru wyślemy Ci maila z przypomnieniem o zajęciach

"Jak to działa?
Korzystanie z naszej e-platformy nie wymaga z Państwa strony żadnych skomplikowanych działań ani instalacji dodatkowego oprogramowania. Przed szkoleniem otrzymają Państwo wiadomość mailową z zaproszeniem do uczestnictwa w szkoleniu 
z informacjami odnośnie daty i godziny rozpoczęcia. 
Aby dołączyć do spotkania należy stosować się do instrukcji zawartej w mailu. 
Cała procedura ogranicza się do kliknięcia w przycisk dołącz oraz wypełnieniu pól tekstowych: Imię oraz adres mailowy.
Następnie zostaną Państwo przekierowani do okna w którym zostanie wyświetlony obraz z kamery wykładowcy, sekcja z prezentacją 
oraz sekcja czatu za pomocą którego mogą się Państwo komunikować z prowadzącym. 
Mają Państwo możliwość zadawania pytań. "

Koszt szkolenia

195.00 zł (koszt 1 osoby)

Poznajmy się

Dane kontaktowe