Jak wykorzystywać nową wiedzę na temat uczenia się, w szkole, która chce się uczyć?

Korzyści

1

Uczestnicy Dowiedzą się jak odchodzić od kultury nauczania zbliżając się do kultury uczenia się i uwalniać potencjał ucznia.

2

Poznają metody wykorzystywania emocji i aktywności dzieci w procesie uczenia się.

3

Będą potrafili zastosować wybrane narzędzia myślenia krytycznego podczas zajęć.

Opis

 Świat wokół nas się zmienił i zmienia w szybkim tempie. Dysponujemy już wiedzą, której nie miały wcześniejsze pokolenia. Ale model szkoły wciąż pozostaje taki sam. Kolejne pokolenia wychowujemy w przeświadczeniu, że dzieci uczą się dzięki temu, że są oceniane. A dziś już wiemy, że człowiek uwalnia swój potencjał tylko wtedy, gdy budzi się w nim motywacja wewnętrzna. Warto więc, abyśmy jako nauczyciele wiedzieli, co ją wzmacnia, a co osłabia i niszczy. Warto, abyśmy świadomie korzystali z tego co podpowiadają nam neurodydaktycy, którzy od wielu już lat zaglądają do uczących się mózgów i dzięki nim jesteśmy w stanie zorganizować uczenie się przyjazne mózgowi naszych uczniów. 

Program szkolenia

  • Dobre relacje fundamentem efektywnej nauki.
  • Zastępujemy nauczanie - uczeniem się
  • Emocje i wewnętrzna motywacja kluczem do sukcesu ucznia.
  • Aktywność dziecka i jego wyobraźnia w skutecznym uczeniu się.
  • Zastosowanie wybranych narzędzi krytycznego myślenia na lekcji.

Polecane szkolenia dla rady pedagogicznej

MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z TYM SZKOLENIEM?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu

Poznaj nasze serwisy zewnętrzne

Baza nauczycieli

Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur

dowiedz się więcej
Edurada

Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju

dowiedz się więcej
Primopsyche

Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna

dowiedz się więcej
Wydawnictwo promienistych

Wydaliśmy pierwszą książkę, poradnik
Co robić, gdy rozmowa staje się niemożliwa.

dowiedz się więcej

Śledź nas