Akredytacja
03-03-2026 ONLINE 10:00 - 13:45
1
Uczestnik pozna obowiązki pracodawcy związane z zakładaniem, prowadzeniem i przechowywaniem akt osobowych w placówce oświatowej.
2
Uczestnik dowie się, jak prawidłowo podzielić akta osobowe na części A, B, C, D (oraz E, jeśli dotyczy) i jakie dokumenty powinny być w każdej z tych części.
3
Uczestnik otrzyma wiedzę, jakie dokumenty należy gromadzić, jak je numerować, jakie są zasady oryginałów i kopii oraz jak wydawać odpisy czy zaświadczenia na ich podstawie.
4
Uczestnik pozna praktyczne zasady prowadzenia e-akt osobowych oraz możliwości i wymogi związane z elektroniczną dokumentacją pracowniczą.
5
Uczestnik dowie się, w jaki sposób należy prowadzić ewidencję czasu pracy, urlopy (w tym urlop opiekuńczy, elastyczna organizacja czasu pracy) oraz jakie zmiany obowiązują w tej materii.
6
Uczestnik otrzyma umiejętność dostrzegania i wdrażania nowych rozwiązań prawno-organizacyjnych w zakresie kadr, które wspierają usprawnienie pracy działu kadr.
7
Uczestnik pozna najczęściej popełniane błędy przy prowadzeniu dokumentacji kadrowej oraz sposoby ich unikania, co pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo prawną placówki.
Zatrudnianie pracowników w każdej jednostce organizacyjnej jednostki samorządu terytorialnego wymaga gromadzenia niezbędnych dokumentów.
Wykładowca prawa oświatowego i prawa pracy, wcześniej dyrektor zespołu szkół sportowych, radca ministra w MEN, egzaminator OKE, ukończył seminarium doktoranckie – polityka edukacyjna i zarządzanie oświatą, absolwent studiów na Wydziale Polonistyki UW oraz na Wydziale Prawa i Administracji UW – prawo pracy, ukończył także studia podyplomowe na kierunku administracja rządowa i samorządowa. Od lat współpracuje z kadrą oświatową na poziomie opracowywania i realizacji szkoleń.
Link do webinaru otrzymasz dzień przed szkoleniem.
Jak to działa?
Korzystanie z naszej e-platformy nie wymaga z Państwa strony żadnych skomplikowanych działań ani instalacji dodatkowego oprogramowania. Przed szkoleniem otrzymają Państwo wiadomość mailową z zaproszeniem do uczestnictwa w szkoleniu z informacjami odnośnie daty i godziny rozpoczęcia.
Aby dołączyć do spotkania należy stosować się do instrukcji zawartej w mailu.
Cała procedura ogranicza się do kliknięcia w przycisk dołącz oraz wypełnieniu pól tekstowych: Imię, nazwisko oraz adres mailowy.
Następnie zostaną Państwo przekierowani do okna w którym zostanie wyświetlony obraz z kamery wykładowcy, sekcja z prezentacją oraz sekcja czatu za pomocą którego mogą się Państwo komunikować z prowadzącym.
Mają Państwo możliwość zadawania pytań.
Po szkoleniu otrzymacie Państwo elektroniczny certyfikat ukończenia szkolenia oraz elektroniczną fakturę, wyślemy je Państwu na adres mailowy podany w zgłoszeniu.
PROSIMY O PODAWANIE W ZGŁOSZENIACH PRYWATNYCH ADRESÓW MAILOWYCH W CELU REJESTRACJI DO ZAJĘĆ.
Cena:395,00 zł /osoba
Certyfikat Instytutu Kształcenia Eko-Tur w formie elektronicznej
Materiały w formie elektronicznej
Gotowe wzory dokumentów
Możliwość zapłaty 14 dni po szkoleniu
Społeczna inicjatywa
Grupy Eko-Tur
Portal dla
zaangażowanych
w edukację
- dla pasjonatów
nauki i rozwoju
Niepubliczna poradnia
psychologiczno
- pedagogiczna